Çocuk Servisi

cocugun-hasta-olmadan-buyumesi-dogru-mudur-0

 

Çocuk Servisi Ziyaretçi – Refakat Bilgilendirme Talimatı

1. Hastaya refakat gerekip gerekmediği doktoru tarafından belirlenir, eğer gerekliyse bir kişi gelir. Serviste anne- bebek olduğu için erkek refakatçilerin kalması konusunda ısrar etmeyiniz.Çocuklarınızı odada ya da yatağında tek başına bırakıp gitmeyiniz

2. Hastanın diyeti haricinde hastanemize dışarıdan yiyecek ve içecek getirmeyiniz. Tedaviye ters düşebilecek ve allerji riskini arttırabilecek yiyecekler (dışarıda hazırlanmış fastfood, baharatlı ve acı yiyecekler, bakkal ürünleri, asitli içecekler vb..) çocuklarımız için zararlı ve tehlikeli olabilir.

3. Hastane binasında kesinlikle sigara içmeyiniz.

4. Doktor ve hemşire vizitlerinde ziyaretçilerin odaları boşaltmaları gerekmektedir.

5. Hastalarımızı rahatsız etmemek için oda ve hastane koridorlarında huzuru bozacak şekilde yüksek sesle konuşmamaya dikkat ediniz.

6. Geç saatlerde koridorlarda dolaşmayınız.

7. Kullandığımız yemek tabaklarını odalarda bekletmeyiniz.

8. Hastane ziyaret saatleri 12:00 – 13:30, 19:00 – 21:00 arası olarak düzenlenmiştir.

9. Hasta ziyaretlerinizin kısa süreli olmasına ve toplu halde ziyaret yapmamaya dikkat ediniz.

10. Hasta yakınlarının ulaşabileceği dahili numara 3188 ve 3221 dir. Saat 22:00 dan sonra yapabilirsiniz.

11. Yatan hastalar hastanede kaldıkları sürece çeşitli ihtiyaçlarını karşılayacak miktardan fazla para, mücevherat ve kıymetli eşyayı yanlarında bulundurmamalıdırlar.

12. Servis hemşiresinin haberi olmadan servisten ayrılmayınız.

13. Şüpheli bir durum ya da şahısla karşılaştığınızda mutlaka ilgili servis sorumlusunu bilgilendiriniz ve güvenlik görevlilerinde yardım isteyiniz.

14. Tanımadığınız kişilerden yardım istemeyiniz, hastalarınızı emanet etmeyiniz ve bu kişilerin yardımını kabul etmeyiniz.

15. Olası bir deprem ve yangın anında kesinlikle panik yapmayınız görevlilerin bu konudaki talimatlarına uyunuz.
Hasta dolaplarında yiyecek bulundurmayınız.

16. Hastanemizi temiz tutunuz, çöplerinizi evsel atık kutularına atınız.

17. Hastalarımızla daha sağlıklı bir iletişim kurulabilmesi için yatış işlemleriniz esnasında görevlilere adres ve telefon bilgilerinizi doğru olarak veriniz.

18. Yattığın klinikteki görevlilerin uyarılarını dikkate alınız.

19. Hastanızın hastalığı, süreci ve tedavisi ile ilgili bilgilendirmeyi hekimlerinizden isteyiniz. Diğer sağlık personelinin bu bilgiyi vermesi yasal ve doğru değildir.

Tüm bu kurallar hastalarımıza daha iyi bir hizmet verebilme ve onları rahat ettirebilme amacıyla oluşturulmuştur.

Gerekli hassasiyeti gösterdiğiniz için tüm hasta, refakatçi ve ziyaretçilerimize teşekkür ederiz